czwartek, 25 października 2012

Kurczak skąpany w ziołach z owocową nutką



Witam dzisiaj proponuje wam kurczaka w dużej ilości ziół prowansalskich z melonem i suszonymi morelami. Łatwe i szybkie danie. Szczególnie zasmakuje wielbicielom słodkich dań nie tylko tych serwowanych na deser. 

Do mięs można dodawać różne owoce i zioła. Ja tym razem wybrałam melona i suszone morele, a do tego zrobiłam kopytka z dużą ilością koperku...

...PYSZNE...było. :-) 
Już się skończyło :-(

Tak szybko się skończyło, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia :-) 


Składniki:

kurczak 
- wybór należy do was ja akurat ostatnio wybrałam udka
cebula - ja lobię dużo cebuli;
czosnek - zdrowy, więc nie żałujcie
suszone morele
melon
zioła prowansalskie
świeżo zmielony pieprz
sól
masło


  • Cebule oraz czosnek kroimy w bardzo drobną kostkę.
  • Na patelnię wrzucamy 2 łyżki masła.
  • Gdy masło całkiem się rozpuści wrzucamy cebule i czosnek. Mieszamy i przykrywamy patelnię.
  • Gdy cebula się zeszkli kładziemy na patelni kurczaka.
  • Posypujemy go solą, świeżo mielonym pieprzem oraz dużą ilością ziół prowansalskich.
  • Na oraz dookoła kurczaka układamy plasterki melona i suszone morele.
  • Przykrywamy i dusimy przez około 40 minut.


Aromatycznego posiłku zyczę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz